Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs na logo projektu w ramach programu FRSE

REGULAMIN KONKURSU NA LOGO SZKOLNEGO PROJEKTU W RAMACH PROGRAMU FRSE

 

 

§ 1. Przedmiot konkursu

 

  1. Przedmiotem konkursu jest opracowanie znaku graficznego – logo, mającego stać się oficjalnym elementem identyfikacji wizualnej projektu  „Poligraf rusza w świat!”.

  2. Wybrane logo będzie służyć celom identyfikacyjnym, reprezentacyjnym, informacyjnym, korespondencyjnym.

  3. Logo powinno odzwierciedlać charakter projektu oraz jego ważną cechę współpracy międzynarodowej.

 

§ 2. Zasady konkursu

 

  1. Konkurs skierowany jest do uczniów Zespołu Szkół Poligraficznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie (Organizator).
  2. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest samodzielne stworzenie logo projektu techniką komputerową (graficzny program komputerowy).
  3. Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki: praca powinna być wykonana na formacie A4, w dowolnym programie graficznym, zapisana w formacie JPG, w rozdzielczości 300 dpi (ppi).
    (dodatkowe wytyczne na końcu artykułu)
  4. Prace konkursowe należy przesłać na adres koordynatora projektu [email protected]
    w terminie do 17 listopada 2023r.

 

§ 3. Ocena prac konkursowych

 

  1. Jury konkursu dokona oceny prac konkursowych z uwzględnieniem następujących kryteriów:

a) zgodność z regulaminem,

b) innowacyjność i oryginalność projektu,

c) czytelność i funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań, 

d) walory kompozycyjne i kolorystyczne

2. W wyniku konkursu zostanie wyłonione jedno logo.

3. Oceny dokona Jury Konkursu składające się z koordynatora projektu, nauczyciela przedmiotu zawodowego oraz opiekuna Samorządu Szkolnego.

4. Autor najlepszej pracy otrzyma atrakcyjną nagrodę rzeczową.

5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły.

 

§ 4. Postanowienia końcowe

  1. Autor zwycięskiej pracy, przystępując do konkursu, wyraża zgodę nanieodpłatne przeniesienie na Organizatora konkursu całości praw majątkowych do projektu znaku graficznego logo i jego zastosowań.

  2. Przekazanie prac do udziału w konkursie traktowane jest jako równoczesne oświadczenie, że projekt nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.

  3. Z chwilą ogłoszenia wyników konkursu na Organizatora przechodzą autorskie prawa majątkowe do zwycięskiej pracy, w tym do:

    a) utrwalania w jakiejkolwiek formie na jakimkolwiek nośniku,
    b) zwielokrotnienia jakąkolwiek techniką w tym: techniką drukarską, techniką cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu.

  4. Po rozwiązaniu konkursu zgłoszone prace pozostają u Organizatora.

  5. We wszystkich kwestiach spornych decyduje Jury Konkursu.

 

DODATKOWE WYTYCZNE DO LOGO:

Logo powinno uwzględnić nazwę szkoły (zwłaszcza, jeśli jest charakterystyczna ew. skrót), tytuł projektu i kierunki kształcenia, które biorą udział w projekcie (technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz technik reklamy - nazw kierunków nie trzeba wkomponowywać w logo - nie muszą się tam pojawić w formie pisemnej tylko raczej być odwzorowane/ukazane w formie graficznej uwzględniając jakieś symbole, kolorystykę itd.)

 
Data dodania: 2023-11-02 19:27:43
Data edycji: 2023-11-03 08:35:21
Ilość wyświetleń: 791

Partnerzy

Nasze sukcesy

Sukcesy
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej