Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Technik reklamy

REKLAMA I MARKETING SĄ WSZĘDZIE

 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Technik reklamy to osoba, która organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych, a także prowadzi kampanie reklamowe. Ponadto, projektuje oraz wykonuje środki reklamowe.

 

Nauka w naszej szkole umożliwia

  • zdobycie dyplomu technika reklamy,
  • uzyskanie świadectw potwierdzających kwalifikacje zawodowe
    • PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego
    • PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamową
  • przystąpienie do egzaminu maturalnego i po jego zdaniu kontynuowanie nauki na studiach.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Absolwent naszej szkoły kształcącej w zawodzie technik reklamy może podejmować pracę w:

  • pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych jako:
  • agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta),
  • pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager),
  • pracownik działu kreatywnego,
  • autor tekstów i sloganów (copywriter),
  • projektant grafiki (art designer),
  • pracownik działu produkcyjnego,
  • pracownik działu planowania publikacji,
  • pracownik działu badań rynkowych,
  • działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych jako specjalista ds.:
    • marketingu,
    • reklamy,
    • kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations),
  • biurach ogłoszeń środków masowego przekazu jako pracownik biura reklamy.

 

PREDYSPOZYCJE


Technika reklamy powinna charakteryzować:

  • umiejętność przechodzenia z jednej czynności do innej i szybkie tempo pracy,
  • wyobraźnia twórcza,
  • wrażliwość estetyczna,
  • kreatywność i abstrakcyjność myślenia,
  • łatwość i jasność wypowiadania się w mowie i piśmie,
  • samodzielność,
  • cierpliwość,
  • zainteresowanie takimi dziedzinami jak: ekonomia, socjologia, psychologia,
  • umiejętności organizacyjne, marketingowe,
  • uzdolnienia plastyczne i językowe.

 

MOŻLIWOŚCI DALSZEGO KSZTAŁCENIA


W czasie nauki uczniowie zdają egzaminy potwierdzające 2 kwalifikacje zawodowe. Pomyślnie zdane egzaminy zawodowe oraz ukończenie szkoły średniej skutkuje otrzymaniem dyplomu technika organizacji reklamy / technika reklamy, a zdany egzamin dojrzałości daje szanse kontynuowania nauki na studiach wyższych.

Data dodania: 2023-01-06 13:59:13
Data edycji: 2023-02-28 18:41:33
Ilość wyświetleń: 5103

Partnerzy

Nasze sukcesy

Sukcesy
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej