Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Technik reklamy

REKLAMA I MARKETING SĄ WSZĘDZIE

 

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Technik reklamy to osoba, która organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych, a także prowadzi kampanie reklamowe. Ponadto, projektuje oraz wykonuje środki reklamowe.

 

Nauka w naszej szkole umożliwia

  • zdobycie dyplomu technika reklamy,
  • uzyskanie świadectw potwierdzających kwalifikacje zawodowe
    • PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego
    • PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamową
  • przystąpienie do egzaminu maturalnego i po jego zdaniu kontynuowanie nauki na studiach.

 

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Absolwent naszej szkoły kształcącej w zawodzie technik reklamy może podejmować pracę w:

  • pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych jako:
  • agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta),
  • pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager),
  • pracownik działu kreatywnego,
  • autor tekstów i sloganów (copywriter),
  • projektant grafiki (art designer),
  • pracownik działu produkcyjnego,
  • pracownik działu planowania publikacji,
  • pracownik działu badań rynkowych,
  • działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych jako specjalista ds.:
    • marketingu,
    • reklamy,
    • kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations),
  • biurach ogłoszeń środków masowego przekazu jako pracownik biura reklamy.

 

PREDYSPOZYCJE


Technika reklamy powinna charakteryzować:

  • umiejętność przechodzenia z jednej czynności do innej i szybkie tempo pracy,
  • wyobraźnia twórcza,
  • wrażliwość estetyczna,
  • kreatywność i abstrakcyjność myślenia,
  • łatwość i jasność wypowiadania się w mowie i piśmie,
  • samodzielność,
  • cierpliwość,
  • zainteresowanie takimi dziedzinami jak: ekonomia, socjologia, psychologia,
  • umiejętności organizacyjne, marketingowe,
  • uzdolnienia plastyczne i językowe.

 

MOŻLIWOŚCI DALSZEGO KSZTAŁCENIA


W czasie nauki uczniowie zdają egzaminy potwierdzające 2 kwalifikacje zawodowe. Pomyślnie zdane egzaminy zawodowe oraz ukończenie szkoły średniej skutkuje otrzymaniem dyplomu technika organizacji reklamy / technika reklamy, a zdany egzamin dojrzałości daje szanse kontynuowania nauki na studiach wyższych.

Data dodania: 2023-01-06 13:59:13
Data edycji: 2023-02-28 18:41:33
Ilość wyświetleń: 3378

Partnerzy

Nasze sukcesy

Sukcesy
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej